Legal Research and Writing

ONLINE SCHOOL

Temporarily not available - tijdelijk niet beschikbaar

NEDERLANDS

Het concept van een abonnement op onze online school is hetzelfde als wanneer je een abonnement zou nemen op de fitness of sportschool: je kan ervoor kiezen om wat individueel te gaan trainen op een moment dat jou uitkomt, of je kijkt in de agenda wanneer we welke groepsles hebben gepland en je komt gewoon meedoen. Heerlijk flexibel!

Met je abonnement op onze online school kun je zo veel Nederlands oefenen als je wil: online oefeningen, verschillende cursussen, tips & tricks, en een agenda met groepslessen waaraan je kan deelnemen.

Van beginners tot gevorderen, A1 tot B2.

Starten kan op elk moment.

Prijs: 14,99 euro/maand

Inschrijven?

Klik hier en laat ons weten voor hoeveel maanden je je graag wil inschrijven.

ENGLISH

The concept of a subscription to our online school is quite similar to a gym membership: you get to choose whether you want to practice Dutch individually, whenever it suits you, or you could go and take a look at the calendar to see if we have any group classes planned and join. It’s easy and flexible!

When subscribed to our online school, you can practice as much as you want: we have online exercises as well as a variety of courses and lots of tips and tricks available. Be sure to check out our calendar for any group classes you would like to take.

Level: from beginner to intermediate, A1 to B2.

You can start anytime.

14,99 EUR/month

Want to subscribe?

Click here and let us know for how many months exactly.

• Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle